luni, 19 martie 2012

Pe roti

Ce bine ca a venit primavara!
Parca uiti de toate interesele, vorba lui Topârceanu, cand simti dogoarea blanda a soarelui!
Doar ghioceii au inceput sa-si scoata capsoarele dintre frunze, pe ici pe colo. Mici, mici, dar curajosi, dragii de ei!
In rest, toata lumea vegetala doarme....


Asa ca, urmatoarea paturica a aparut in ton cu atmosfera zilelor acestea:

Cam asa sunt primele zile de primavara, aici, in Marele Oras: cu mult gri, ceva bleu palid pe cer si doar mici accente din culorile mai vesele ale naturii. Si totusi ea e vesela, spre deosebire de Oras, nu-i asa?
Fiecare imprimeu pe care l-am ales mi-a sugerat ceva: unul - ferestrele blocurilor, altul - grilajele caselor, altul- trunchiurile si ramurile pomilor, iar altele (da, aici e la plural) - bucuria miscarii.
Hai, incercati sa le ghiciti:




Paturica asta va arata bine oriunde: fie in carucior, afara, fie in patut, invaluind abia simtita, somnul, fie chiar pe jos, ca un bland covoras pe care un gândacel mic sa-si testeze primele aventuri de-a busilea.

Si....de ce, nu?... poate sa-l ascunda in cuibul drag al bratelor voastre...
Are 86 cm latura, este toata din bumbac, inclusiv vatelina, se spala cu detergent obisnuit, la temperatura de 30 de grade. Nu se calca.

Ca sa nu aveti nicio indoiala in privinta asta, am spalat-o eu, asa ca nu veti mai astepta pana sa-i vedeti frumusetea texturii.



Daca doriti sa o cumparati, va rog sa-mi dati de stire, printr-un email. 

Sa aveti o zi frumoasa!

5 comentarii:

  1. Aaaa... La tine erau parcate toate bicicletele?!:)
    Se vede treaba ca viitorul posesor nu prea va sta locului. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blogger face fitze.... Mai incerc o data sa-ti raspund:

      Da, da, la mine erau! :P
      M-am dat de gol!
      Si eu ii doresc sa plece hai-hui...

      Ștergere
  2. Ce bucurie de quilt ! cu adevarat pentru un baietel si visele lui cu biciclete ;).( imi place cum ai asortat spatele cu topul ;) )
    Frumoasa-frumoasa....bravo !

    RăspundețiȘtergere
  3. vaaai ce draguta si vesela e :) imi place foarte, foarte mult modelul.

    RăspundețiȘtergere

Astept cu drag parerile si intrebarile dumneavoastra. Va voi raspunde cat de repede pot, fie aici, fie direct pe adresa de e-mail, daca mi-o lasati.