vineri, 27 aprilie 2012

Cip-cirip si cot-codac!

Bine v-am regasit!
De vreo luna am parte de tot felul de piedici care ma indeparteaza de lucru. Asa ca nu voi mai face promisiuni de felul: "peste cateva zile voi reveni cu....".
Pe cei care la un moment-dat, veti da de bloguletul asta si veti considera ca aveti motive sa reveniti, va rog sa fiti intelegatori cu lipsa ritmicitatii postarilor...Poate, cine stie, chiar si asa, voi reusi pana la urma, sa aduc aici cat mai multe noutati care sa va placa si sa va fie utile.

Si acum sa revenim la titlu.
In postarea trecuta v-am lasat sa trageti cu ochiul la cele doua vedete inaripate.


 

 



Acum puteti sa le priviti pe de-antregul, daca apasati pe butonul acela fraise din dreapta. Da, acela pe care scrie "magazinul meu pe Crafty".
Toate inaripatele de acolo sunt prietenoase si oricand pot sa-si ia zborul spre dumneavoastra, daca le doriti!

Mult spor in tot ce faceti si

Sa aveti o zi frumoasa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu drag parerile si intrebarile dumneavoastra. Va voi raspunde cat de repede pot, fie aici, fie direct pe adresa de e-mail, daca mi-o lasati.